در میان شناسایی اینترنتی خواستگار خواستگاری

در میان: شناسایی اینترنتی خواستگار خواستگاری اقدام تلافی جویانه پلیس فتا ازدواج کلاهبرداری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی ۲۵۰ چاه از باغداران اصفهان جهت تامین آب شرب مردم خریداری شده است است / استاندار اصفهان

استاندار اصفهان گفت: ۲۵۰ چاه از باغداران اصفهان جهت تامین آب شرب مردم خریداری شده است است.

۲۵۰ چاه از باغداران اصفهان جهت تامین آب شرب مردم خریداری شده است است / استاندار اصفهان

استاندار اصفهان: ۲۵۰ چاه از باغداران اصفهان جهت تامین آب شرب مردم خریداری شده است است

عبارات مهم : پروژه

استاندار اصفهان گفت: ۲۵۰ چاه از باغداران اصفهان جهت تامین آب شرب مردم خریداری شده است است.

به گزارش مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در برنامه تلویزیونی گفتگوی هفته ی شبکه ی استانی اصفهان با عنوان خشکسالی و کارها مدیریتی استان، به آخرین اوضاع منابع آب اشاره کرد و اظهارداشت: در چندین سال گذشته به علت اینکه استان در منطقه ی کم آب قرارگرفته، باید مدیریت ایجاد منابع تازه جهت حوضه و همچنین مدیریت مصرف توأمان صورت می گرفت که بخشی از کارها ناقص مانده و انجام نشده و امروز دچار پرسشها کم آبی شده است ایم.

وی با بیان اینکه امسال بدترین اوضاع آبی را در ۴۷ سال گذشته داشتیم، تصریح کرد: این آمار نامطلوب ما را مصمم تر کرده است تا فعالیت های خود را با قوت بیشتری انجام دهیم.

۲۵۰ چاه از باغداران اصفهان جهت تامین آب شرب مردم خریداری شده است است / استاندار اصفهان

استاندار اصفهان افزود: در اردیبهشت ماه اوضاع بارندگی ها نسبتا خوب و بیش از آینده نگری ها بوده است و مقداری اوضاع آبی استان را بهتر کرده بطوری که اوضاع آبی استان تا ۱۵ فروردین ماه نسبت به سال قبل ۶۲ درصد عقب تر بود که این آمار در حال حاضر به ۵۰ درصد رسیده یعنی نصف منابع آبی سال گذشته را امسال در اختیار داریم.

وی با تقدیر از صرفه جوبی شهروندان در مصرف آب، اظهارداشت: اصفهان مقام دوم را از نظر صرفه جویی در مصرف آب و همچنین میزان مصرف آب داشته و تا امروز نزدیک به ۱۵-۱۷ درصد صرفه جویی در مصرف آب صورت گرفته است.

استاندار اصفهان گفت: ۲۵۰ چاه از باغداران اصفهان جهت تامین آب شرب مردم خریداری شده است است.

مهرعلیزاده از صبوری و خویشتن داری کشاورزان استان تقدیر کرد و افزود: علیرغم اینکه کشاورزان و باغداران استان به علت عدم کشت با پرسشها معیشتی مواجه شده است اند ولی همکاری مورد نیاز را در خصوص تامین آب شرب داشته اند.

میزان مصرف ماهانه آب در هر بخش استان مشخص شده است است

وی به کارها صورت گرفته در خصوص مدیریت مصرف آب اشاره کرد و افزود: از بهمن ماه سال گذشته کارگروه سازگاری با کم آبی تشکیل شد و عنوان آب اصفهان در سطح ملی مورد بررسی قرار داده شد و با برنامه ریزی ها و طراحی های صورت گرفته تلاش بر این شد که آب شرب با اولویت اول، حفظ باغات و تامین آب صنایع با اولویت دوم و کشاورزی و محیط زیست با اولویت بعدی تأمین شود.

۲۵۰ چاه از باغداران اصفهان جهت تامین آب شرب مردم خریداری شده است است / استاندار اصفهان

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه به صورت ماهانه میزان مصرف هر بخش در هر استان مشخص شده است و براساس آن ابزارهای کنترل راه اندازی شده است هست، افزود: همزمان طرح های استفاده از پساب تصفیه منزل ها نیز مورد توجه قرار گرفته است و در این راستا فولاد مبارکه بخش قابل توجهی از آب مصرفی خود را از پساب تامین می کند و تقریبا از دو ماه آینده ۱۷ درصد مصرف آب فولاد مبارکه از پساب تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه چاه های در اختیار شهرداری اصفهان جهت تکمیل نیازهای آب شرب اصفهان در نظر گرفته شده است هست، تصریح کرد: شهرداری ها ملکف شده است اند از پساب جهت آبیاری فضای سبز استفاده کنند و از سایر شیوه ها به جای کشت چمن استفاده کنند.

استاندار اصفهان گفت: ۲۵۰ چاه از باغداران اصفهان جهت تامین آب شرب مردم خریداری شده است است.

مهرعلیزاده به شکایت های موجود در سطح شهر مبنی بر قطع آب در نقاط متفاوت اشاره کرد و افزود: در دو مقطع زمانی قطعی آب مشاهده شد که بخشی از آن بدلیل میزان کم کردن ۳۰ درصدی سهمیه آب نسبت به سال گذشته است و در بعضی مواقع به علت عدم صرفه جویی بعضی از شهروندان و استفاده از پمپ های غیرمجاز شاهد قطعی آب در بعضی نقاط بودیم و همچنین بعضاً مشاهده شد که در باغات بالادست در اصفهان و استان های همجوار خارج از برنامه آب جهت کشاورزی استفاده می شد که از ابتدای خرداد ماه با مذاکرات و تعاملات صورت گرفته در استان اصفهان برداشت های غیرمجاز صورت نگرفته است و در استان های مجاور نیز تاحدی از این برداشت ها جلوگیری شده است است.

وی با بیان اینکه تیمی از سوی وزارت کشور جهت کنترل برداشت ها تعیین شده است هست، افزود: امیدواریم که با کنترل های صورت گرفته و همچنین صرفه جویی شهروندان در تابستان هیچگونه مشکلی در خصوص تأمین آب شرب نداشته باشیم.

۲۵۰ چاه از باغداران اصفهان جهت تامین آب شرب مردم خریداری شده است است / استاندار اصفهان

استاندار اصفهان به برنامه های آب و فاضلاب جهت کم کردن مصرف اشاره کرد و افزود: لوازم کاهنده مصرف از سوی این شرکت در اختیار مردم قرار گرفته است.

اجرای سد تونل سوم کوهرنگ، انتقال آب از خلیج فارس، مطالعات آب های ژرف پروژه های زیاد کردن منابع آبی

وی در ادامه با اشاره به روند اجرای سد تونل سوم کوهرنگ تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته علیرغم توقف ۱۰ ماهه اجرای این پروژه از ۱۷ فروردین ماه با همکاری مدیران دو استان و مسئولان محلی اجرای پروژه سد تونل سوم کوهرنگ شروع شده است هست.

مهرعلیزاده مدت اجرای این پروژه را ۴ ساله خواند و افزود: با توجه به تأمین اعتبار صورت گرفته، از پیمانکار خواسته شده است است که در کمتراز دو سال این پروژه را به اتمام برساند.

وی به کارها صورت گرفته در خصوص زیاد کردن منابع آبی تازه به استان اشاره کرد و افزود: مطالعات پروژه انتقال آب از خلیج فارس در حال انجام است و علیرغم هزینه تمام شده است اوج جهت تامین آب شرب مردم از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

استفاده از ۸۰ چاه در صورت مواجه با بحران در تابستان

استاندار اصفهان به مطالعات صورت گرفته در خصوص آب های ژرف اشاره کرد و افزود: با توجه به تازه بودن این مطالعات و تامین آب از عمق ۲۵۰۰ متری زمین باید در ابتدا عدم وجود پرسشها و خطرات زیست محیطی و پرسشها استاتیکی و دینامیکی زمین مورد بررسی کامل قرار گیرد.

وی با اشاره به ایده هایی که از سوی بعضی از هموطنان عنوان شده، اظهار داشت: اخیرا فردی از کشور آلمان طرحی را عنوان کرده است که باوجود اینکه متخصصین این حوزه، این طرح را غیرعملی می دانند با این وجود، مدیریت استان قرارداد مشروطی به امضا رسانده و دستگاه ها در دو سه نقطه استان مستقر شده است است.

مهرعلیزاده با بیان اینکه امسال به صورت فشرده ۸۰ حلقه چاه به صورت موقت ایجاد شده است هست، افزود: درصورتی که در تابستان در شرایط بحرانی قرار گرفتیم از این چاه ها استفاده خواهد شد و حدود ۲۵۰ چاه نیز از باغداران خریداری شده است است که در صورت لزوم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: با حمایت دولت حدود ۷۵-۸۰ میلیارد تومان جهت تامین چاه های آب شرب اصفهان بودجه در نظر گرفته شده است است و مبالغی نیز جهت تامین معیشت کشاورزان اخذ شده است است.

واژه های کلیدی: پروژه | استانی | اصفهان | استفاده | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار