در میان شناسایی اینترنتی خواستگار خواستگاری

در میان: شناسایی اینترنتی خواستگار خواستگاری اقدام تلافی جویانه پلیس فتا ازدواج کلاهبرداری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی کارگر شهرداری قربانی دعوای اشتباهی شد

13 ضایعات جمع‌کن که به اشتباه با حمله به خودروی کارکنان شهرداری یکی از آنها را کشته بودند، دستگیر شدند. 

کارگر شهرداری قربانی دعوای اشتباهی شد

کارگر شهرداری قربانی دعوای اشتباهی شد

عبارات مهم : ایران

13 ضایعات جمع کن که به اشتباه با حمله به خودروی کارکنان شهرداری یکی از آنها را کشته بودند، دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، 19 تیر امسال، سه نفر از کارکنان گشت خدمات شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران که با خودروی مزدای محل کارشان در حال حرکت در حوالی داروخانه 13 آبان بودند، نشانه حمله 13 سرنشین دو دستگاه خودروی وانت پیکان و نیسان قرارگرفتند که هر سه نفر آنها مصدوم و روانه بیمارستان شدند؛ ولی یکی از آنها بر اثر شدت جراحات جان سپرد.

کارگر شهرداری قربانی دعوای اشتباهی شد

با گزارش این جنایت به بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، پرونده ای در شعبه ششم دادسرای جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران تشکیل و تحقیقات جهت یافتن ضاربان فراری شروع شد.

جست وجوها ادامه داشت تا این که ماموران متوجه شدند مهاجمان، ضایعات جمع کن بوده اند. آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که دو روز پیش متهمان فراری بازداشت و جهت ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقال یافته شدند و اعتراف کردند این دعوای مرگبار اشتباهی رخ داده هست. دیروز بعضی متهمان که نقش مهم را در این درگیری داشتند جهت تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقال یافته شدند.

13 ضایعات جمع‌کن که به اشتباه با حمله به خودروی کارکنان شهرداری یکی از آنها را کشته بودند، دستگیر شدند. 

یکی از متهمان به قاضی پرونده گفت: شب جنایت، سه نفر از دوستانم که ضایعات جمع می کردند در حوالی میدان آرژانتین با گروه دیگری از ضایعات جمع کن ها درگیر شدند. مهاجمان دوستان مرا کتک زده و ضایعاتی را که آنها جمع کرده بودند دزدیده و با انداختن داخل یک خودروی مزدا فرار کردند. وی افزود: سه نفر از دوستانم که مصدوم شده است بودند به بیمارستان انتقال یافته شدند. آنها تلفنی به ما خبردادند که چه بلایی سرشان آمده و درخواست کردند ضایعات را از سارقان بعد بگیریم. من زمانی که خبر را از دوستان زخمی ام گرفتم عنوان را به بقیه فرزند ها اطلاع دادم. بعد در حالی که چاقو، قمه و چوب و چماق به دست داشتیم سوار دو خودروی وانت پیکان و نیسان شدیم.

متهم ادامه داد: در جست وجوی خودروی سارقان بودیم. زمانی که وارد خیابان کریمخان زند شدیم، به طور اتفاقی خودروی مزدایی را در تاریکی شب دیدیم. به گمان این که این ماشین متعلق به سارقان هست، از خودروهایمان پایین آمدیم و بعد از سد کردن راهشان، با چوب و چماق ماشین را تخریب کردیم.

وی افزود: یکی از دوستانم با میله سرنشینان ماشین را می زد. من هم یک نفر از آنها را با چاقو زدم. همان موقع یکی از همراهانم فریاد زد این سه نفر را اشتباه گرفته ایم. آنها سارقان نیستند. با پی بردن به اشتباهمان ترسیدیم و فرار کردیم.با اعتراف وی، بقیه متهمان نیز به تشریح ماجرا پرداختند و اعلام کردند در جریان درگیری متوجه شده است اند اشتباهی به خودروی گشت کارکنان خدمات شهری شهرداری حمله کرده و این جنایت را رقم زده اند.

کارگر شهرداری قربانی دعوای اشتباهی شد

متهمان با صدور قرارقانونی روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شدند.

واژه های کلیدی: ایران | ضایعات | شهرداری | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار