در میان شناسایی اینترنتی خواستگار خواستگاری

در میان: شناسایی اینترنتی خواستگار خواستگاری اقدام تلافی جویانه پلیس فتا ازدواج کلاهبرداری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل آمریکا نمی‌تواند مدت طولانی منتظر اقدام کره شمالی بماند / هیلی

سفیر آمریکا در شرکت ملل اعلام کرد، ایالات متحده مایل نیست به مدت طولانی منتظر کره شمالی بماند تا گام‌هایی در جهت خلع سلاح هسته‌ای بردارد. 

آمریکا نمی‌تواند مدت طولانی منتظر اقدام کره شمالی بماند / هیلی

هیلی: آمریکا نمی تواند مدت طولانی منتظر اقدام کره شمالی بماند

عبارات مهم : درمانی

سفیر آمریکا در شرکت ملل اعلام کرد، ایالات متحده مایل نیست به مدت طولانی منتظر کره شمالی بماند تا گام هایی در جهت خلع سلاح هسته ای بردارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در نشست تاریخی ماه ژوئن کیم جونگ اون و دونالد ترامپ، روسای جمهوری کره شمالی و آمریکا متعهد شدند تا در جهت اتمام برنامه های تسلیحات هسته ای پیونگ یانگ حرکت کنند ولی این دو کشور جهت رسیدن به توافقی حاوی شرح که به این نشانه بینجامد، تقلا می کنند.

نیکی هیلی، سفیر آمریکا در شرکت ملل در جریان سفر به کلمبیا به خبرنگاران گفت: توپ در زمین کره شمالی هست. آنها باید این مساله را درک کنند که جامعه بین المللی هنوز انتظار دارد که آنها خلع سلاح هسته ای انجام دهند بنابراین اگر آنها می خواهند صبر کنند ما نیز مایلیم منتظر بمانیم ولی نمی خواهیم این انتظار جهت مدت طولانی صورت بگیرد.

آمریکا نمی‌تواند مدت طولانی منتظر اقدام کره شمالی بماند / هیلی

در همین حال جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید سه شنبه گفت: مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا آماده است تا جهت دور دیگری از گفت وگوها با کیم جونگ اون به کره شمالی برود.

نیکی هیلی تاکید کرد، وزیر امور خارجه آمریکا درخواست های قاطع ایالات متحده را به کره شمالی انتقال یافته کرده است و واشنگتن تحریم ها علیه پیونگ یانگ را تضعیف یا از بین بردن نخواهد کرد. روسیه و چین به شورای امنیت شرکت ملل پیشنهاد داده اند تا راجع به کم کردن تحریم های پیونگ یانگ بعد از نشست ۱۲ ژوئن سنگاپور میان ترامپ و کیم بحث و مشورت صورت بگیرد.

سفیر آمریکا در شرکت ملل اعلام کرد، ایالات متحده مایل نیست به مدت طولانی منتظر کره شمالی بماند تا گام‌هایی در جهت خلع سلاح هسته‌ای بردارد. 

سفیر آمریکا در شرکت ملل همچنین گفت: این روندی طولانی خواهد بود و می دانیم که این اتفاق یک شبه رخ نخواهد داد. ما باید شاهد خلع سلاح هسته ای باشیم و تا وقت رسیدن به این نشانه متوقف نخواهیم شد. نیکی هیلی که جهت شرکت در مراسم تحلیف ایوان دوکو، مدیر جمهوری تازه کلمبیا به این کشور سفر کرده همچنین راجع به مهاجرانی که از ونزوئلا فرار کرده اند گفت واشنگتن ۹ میلیون دلار به کلمبیا تخصیص داده شده است می دهد تا به این مهاجران پیگیری کند.

نیکی هیلی گفت: ما واقعا باید این پرسش را مطرح کنیم که این اوضاع تا چه زمانی قابل تحمل هست. بودجه ای که آمریکا تخصیص داده شده است می دهد جهت تامین آب آشامیدنی، سالم نیازهای بهداشتی، پاکسازی و درمانی خواهد بود تا بتواند کمکی واقعی به مردم ونزوئلا کند.

در پی بحران اقتصادی ونزوئلا بسیاری از مردم این کشور با اندوخته ای محدود وارد کلمبیا شدند و اکثر آنها نیازمند دریافت غذا و کمک های درمانی هستند. هیلی با اشاره به نیکولاس مادورو، مدیر جمهوری ونزوئلا گفت: زمانی فرا می رسد که باید به کارهای مادورو پیگیری کرد.

آمریکا نمی‌تواند مدت طولانی منتظر اقدام کره شمالی بماند / هیلی

واژه های کلیدی: درمانی | آمریکا | کلمبیا | ونزوئلا | کره شمالی | پیونگ یانگ | سفر به کلمبیا | اخبار بین الملل


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار