در میان شناسایی اینترنتی خواستگار خواستگاری

در میان: شناسایی اینترنتی خواستگار خواستگاری اقدام تلافی جویانه پلیس فتا ازدواج کلاهبرداری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی ترامپ با کدام بخش از استراتژی اوباما در مورد کشور عزیزمان ایران مسئله دارد؟

جروسالم پست نوشت: یکی از تفریحات مدیر جمهور دونالد ترامپ ایجاد تمایز بین خود و باراک اوباما است و او در اکثر صحبت های این ماه، به صورت افراطی به این مسئله پرداخ

ترامپ با کدام بخش از استراتژی اوباما در مورد کشور عزیزمان ایران مسئله دارد؟

ترامپ با کدام بخش از استراتژی اوباما در مورد کشور عزیزمان ایران مسئله دارد؟

عبارات مهم : ایران

جروسالم پست نوشت: یکی از تفریحات مدیر جمهور دونالد ترامپ ایجاد تمایز بین خود و باراک اوباما است و او در اکثر صحبت های این ماه، به صورت افراطی به این مسئله پرداخته هست. جهت مثال، یکی از این موارد ماجرای استراتژی اوباما در مورد کشور عزیزمان ایران هست.

به گزارش گزینش ؛ این نشریه اسرائیلی آورده است: اوباما در طول دومین دوره ریاست جمهوری خود عمدتا بیان می کرد که فعالیت هسته ای کشور عزیزمان ایران باید جدا از جاه طلبی های منطقه ای این کشور بررسی شود؛ در این صورت است که امریکا شانسی جهت حل بحران بین المللی که در حال زیاد کردن هست، خواهد داشت. در وهله اول، سیاست ترامپ در مورد ایران، منطق اوباما، مدیر جمهور پیشین را رد می کند.

ترامپ با کدام بخش از استراتژی اوباما در مورد کشور عزیزمان ایران مسئله دارد؟

ترامپ خلاف این قضیه را صحیح می داند و می گوید: “اگر دنیا برنامه هسته ای کشور عزیزمان ایران را در زمینه جاه طلبی های بیشتر، مورد توجه قرار ندهد، ما به زودی دچار بحران بین المللی خواهیم شد”.

این مهمترین تفاوت رویکردهای این دو مدیر جمهور است و عواقب عوض کردن نظر بسیار زیاد خواهد بود. موفقیت یا عدم موفقیت توافق هسته ای ایران، و آینده فعالیت های آتی کشور عزیزمان ایران در زمینه هسته ای، در نهایت نشان خواهد داد، حق با کدام مدیر جمهور بوده است.

جروسالم پست نوشت: یکی از تفریحات مدیر جمهور دونالد ترامپ ایجاد تمایز بین خود و باراک اوباما است و او در اکثر صحبت های این ماه، به صورت افراطی به این مسئله پرداخ

در طی دوسال مذاکرات هسته ای، تیم اوباما به دنبال تفکیک فعالیت هسته ای کشور عزیزمان ایران از دیگر بخش های سیاست خارجه کشور عزیزمان ایران بودند. با این حال، این اعتقاد وجود داشت که ممکن است کشور عزیزمان ایران بعد از برجام، در تلاش های خود جهت تأثیرگذاری بر کشورهای همسایه در منطقه دلیری زیاد پیدا کند، و نهایتا به یک قدرت هسته ای تبدیل شود.

جمهوری خواهان و دموکرات ها اتفاق نظر دارند که فشار تحریم نهایتا کشور عزیزمان ایران را مجبور کرد که سر میز مذاکره بنشیند. بعد از اعلام توافق برجام در سال 2015، اوباما گفت، اگر توافق هسته ای صورت نمی گرفت، کشور عزیزمان ایران بدون توافق هسته ای، برنامه سلاح های هسته ای را به طور کامل پیگیری می کرد به طوری که این برنامه تحت نظارت قدرت های بین المللی نبود.

اوباما بعد از اعلام رسمی توافق، در صحبت ماه آگوست خود گفت: “اگر ما در مورد مقابله با کارها کشور عزیزمان ایران که موجب بی ثباتی می شود، جدی نباشیم، هیچ رویکردی بدتر از این نیست که بخواهیم این توافق را نقض کنیم”. وی افزود، “نه دولت کشور عزیزمان ایران و نه مخالفان ایران، و نه مردم کشور عزیزمان ایران موافق این نیستند که استقلال آنها را زیر سئوال برود.”

ترامپ با کدام بخش از استراتژی اوباما در مورد کشور عزیزمان ایران مسئله دارد؟

اوباما به دنبال توافقی بود که به امریکا اجازه دهد تحریم بر کشور عزیزمان ایران را در مورد فعالیت های موشک بالستیک ایران، نقض حقوق بشر و حمایت از شرکت هایی همچون حزب الله، القاعده و حماس ادامه دهد. ولی وی اعتقاد بود این موارد در واقع می توانست جدا از فرآیند فنی فعالیت هسته ای کشور عزیزمان ایران مورد بررسی باشد. او گفت، پرونده هسته ای را جداگانه پیگیری کنید و بعد از آن در دیگر حوزه ها با کشور عزیزمان ایران مقابله کنید.

دولت ترامپ می گوید، در حال حاضر دستیابی به استراتژی تفکیک حوزه های فعالیتی کشور عزیزمان ایران که به وسیله اوباما عنوان شده است در عمل غیر ممکن هست، چراکه پایتخت کشور عزیزمان ایران از برجام استفاده کرده تا جامعه بین المللی را در دیگر پرسشها گروگان بگیرد.

جروسالم پست نوشت: یکی از تفریحات مدیر جمهور دونالد ترامپ ایجاد تمایز بین خود و باراک اوباما است و او در اکثر صحبت های این ماه، به صورت افراطی به این مسئله پرداخ

نیکی هیلی، سفیر ترامپ در شرکت ملل، در صحبت خود در ماه سپتامبر در موسسه امریکن انترپرایز گفت: “توافق هسته ای ایران، آنقدر عظیم است که رد توافق هسته ای ناممکن هست. این توافق، خطی مجازی بین پیشرفت هسته ای کشور عزیزمان ایران و بقیه رفتارهای غیرقانونی این کشور ترسیم کرده هست. مضمون توافق این است که “ما این توافق را در زمینه هسته ای انجام دادیم، از این رو هیچکدام از رفتارهای نادرست این کشور آنقدر مهم نیست که توافق هسته ای را ترساندن کند”.

هیلی افزود: “نتیجه این است که جهت حامیان توافق، حفظ توافق هسته ای بالاترین اهمیت را دارد.

ترامپ با کدام بخش از استراتژی اوباما در مورد کشور عزیزمان ایران مسئله دارد؟

متحدان اروپایی می گویند توافق کشور عزیزمان ایران به سمت اهداف مورد نظر خود پیش می رود تا تناوب سوخت هسته ای کشور عزیزمان ایران را تحت نظارت کامل به حداقل برساند. ولی متحدان منطقه ای امریکا از جمله اسرائیل و قدرت های عرب حاشیه خلیج فارس پرسشها را به گونه دیگری می بینند.

آنها معتقدند، نخستین علت کشور عزیزمان ایران جهت پیگیری برنامه هسته ای این بود که قدرت های خارجی را از مداخله در طرح های استراتژیک در منطقه منع کند.

در حال حاضر، کشورهای منطقه بر این باورند که توافق هسته ای، که بدون مشورت با آنها صورت گرفته- دقیقا همان پوشش استراتژیکی را جهت کشور عزیزمان ایران فراهم کرده که از وقت پیگیری جهت ساخت بمب، به دنبال آن بوده است.

ترامپ در صحبت ماه اکتبر، که در آن تحریم های تازه علیه سپاه پاسداران کشور عزیزمان ایران و تصمیم خود مبنی بر عدم تأیید برجام را اعلام کرد، بیان نمود: “ایران، حامی مهم تروریسم باقی می ماند و به القاعده، طالبان، حزب الله، حماس و دیگر شبکه های تروریستی کمک رسانی می کند”.

او موارد دیگری را نیز برشمرد: «این کشور، پیشرفت می کند، توسعه می یابد و موشک هایی را تکثیر می کند که تهدیدی جهت نیروهای امریکا و متحدان ماست.»

ارزش برجام به این نباید باشد که کشور عزیزمان ایران را از دستیابی به مقدار مشخصی از مواد هسته ای در یک دوره مشخص زمانی بازدارد، بلکه ارزش این توافق باید به آن باشد که از استفاده پایتخت کشور عزیزمان ایران از انرژی هسته ای بعنوان ابزاری استراتژیک جهت توسعه بلند پروازی هایش جلوگیری کند.

به نظر می رسد موافقان و مخالفان برجام بر این امر واقفند که برنامه هسته ای کشور عزیزمان ایران عمدتا یک غرور ملی در پیشرفت تکنولوژیکی کشور محسوب می شده است و باقی خواهد ماند.

ایران، این برنامه را حق مسلم امنیت خود می داند. بنابراین، در حال حاضر، پرسش پیش روی سیاست گذاران این است که آیا توافق هسته ای، به همین صورتی که هست، باعث کم کردن فعالیت منطقه ای کشور عزیزمان ایران میشود یا آن را شدت یافتن می کند- و این پرسش که بدون بدتر شدن اوضاع، چه اقداماتی می توان انجام داد.

واژه های کلیدی: ایران | توافق | اوباما | فعالیت | اوباما | برنامه | دولت ترامپ | دونالد ترامپ | توافق هسته ای ایران


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار