در میان شناسایی اینترنتی خواستگار خواستگاری

در میان: شناسایی اینترنتی خواستگار خواستگاری اقدام تلافی جویانه پلیس فتا ازدواج کلاهبرداری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی پایتخت کشور عزیزمان ایران هشدارهای ما را جدی بگیرد! / لیبرمن

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کشور عزیزمان ایران و گروه‌های حامی آن، ترساندن کرد که محک زدن قدرت ارتش این رژیم، کاری اشتباه است.

پایتخت کشور عزیزمان ایران هشدارهای ما را جدی بگیرد! / لیبرمن

لیبرمن: پایتخت کشور عزیزمان ایران هشدارهای ما را جدی بگیرد!

عبارات مهم : ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کشور عزیزمان ایران و گروه های حامی آن، ترساندن کرد که محک زدن قدرت ارتش این رژیم، کاری اشتباه است.

به گزارش فارس، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) با تکرار ادعاهای بی اساس، کشور عزیزمان ایران را ترساندن کرد که هشدارهای این رژیم را جدی بگیرد.

پایتخت کشور عزیزمان ایران هشدارهای ما را جدی بگیرد! / لیبرمن

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» لیبرمن طی دیدار از مناطق مرزی نوار غزه، مدعی شد کشور عزیزمان ایران و گروه های حامی اش در منطقه باید راجع به کاری که انجام می دهند، تجدید نظر کنند لیکن محک زدن قدرت ارتش رژیم صهیونیستی ارزش آن را ندارد.

وی مدعی شد: «به کشور عزیزمان ایران توصیه می کنم هشدارهای ما را جدی بگیرد. ارتش رژیم صهیونیستی می تواند هر مقداری که نیاز باشد از خود دفاع کند و در چند جبهه بجنگد».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کشور عزیزمان ایران و گروه‌های حامی آن، ترساندن کرد که محک زدن قدرت ارتش این رژیم، کاری اشتباه است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین افزود: «آنها نباید ارتش ما را محک بزنند، همچنین اسرائیل را. ما جهت هر سناریویی آماده هستیم، اعم از سناریوهای چند مرحله ای و باید بگویم که تا کنون چنین آمادگی را به یاد نداشتم».

امروز سردار سلامی، جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خطبه های پیش از نماز جمعه گفت: «خطاب به صهیونیست ها می گویم، ما شما را خوب می شناسیم، شما بسیار آسیب پذیر هستید، شما نه عمق و نه عقبه دارید، شما به اندازه یک عملیات بیت المقدس ما هستید، هر نقطه ای از سرزمین تحت اشغالتان تقاطع آتش از شمال و از غرب هست، این پدیده تازه هست. شما راهی جهت فرار ندارید و در دهان اژدها زندگی می کنید.

گوش کنید! هر جنگی اتفاق بیفتد مطمئن باشید محو شما را به همراه خواهد داشت، کوچک ترین هدف، موجودیت شماست. کوچک تر از آن هدفی نیست. شما نمی توانید دومینوی اشغال سرزمین را هنگامی که که سربازان و شهروندانتان فرار می کنند، تحمل کنید. شما راه فراری جزء ریختن به دریا ندارید. به پایگاه های هوایی تان اعتماد نکنید آنها در دسترس هستند و سریع از کار می افتند».

پایتخت کشور عزیزمان ایران هشدارهای ما را جدی بگیرد! / لیبرمن

با زیاد کردن هشدارها و تهدیدهای جنگ طلبانه مقامات تل آویو خطاب به کشور عزیزمان ایران راجع به پاسخ ندادن به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی تی۴ سوریه، به نظر می رسد تل آویو در حال آماده سازی افکار عمومی و جنبش آنان جهت جنگی تازه است.

واژه های کلیدی: ایران | آویگدور لیبرمن | رژیم صهیونیستی | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار