در میان شناسایی اینترنتی خواستگار خواستگاری

در میان: شناسایی اینترنتی خواستگار خواستگاری اقدام تلافی جویانه پلیس فتا ازدواج کلاهبرداری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات مروری بر تاریخچه توپ طلا

در آستانه برگزاری مراسم اهدای توپ طلا به عالی ترین بازیکن اروپا، از سوی مجله معتبر فرانس فوتبال، تاریخچه این جایزه را مرور می‌کنیم.

مروری بر تاریخچه توپ طلا

مروری بر تاریخچه توپ طلا

عبارات مهم : برنده

در آستانه برگزاری مراسم اهدای توپ طلا به عالی ترین بازیکن اروپا، از سوی مجله معتبر فرانس فوتبال، تاریخچه این جایزه را مرور می کنیم.

به گزارش گروه تحریریه سایت، «بالون دور ( thé Ballond’Or) توپ طلایی جایزه ای در فوتبال است که هر سال به وسیله مجله فرانس فوتبال اهدا می شود. این جایزه از سال ۱۹۵۶ اهدا شده است هست، هرچند بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵، قراردادی با فیفا منعقد شد و این جایزه با جایزه« بازیکن سال جهان» ادغام شد و توپ طلای فیفا ( FIFA Ballon d’Or ) نام گرفت، ولی این همکاری سال ۲۰۱۶ به آخر رسید و این جایزه به عنوان مهم خود برگشت.

مروری بر تاریخچه توپ طلا

فیفا نیز نام جایزه سنتی خود را عوض کردن داده است.

جایزه Ballon d’Or که به وسیله گابریل هانوت نویسنده ورزشی طراحی شده است ، به بازیکن مردی تعلق می گیرد که بر اساس رای روزنامه نگاران فوتبال، عالی ترین بازی را در طول سال گذشته انجام داده است.

در آستانه برگزاری مراسم اهدای توپ طلا به عالی ترین بازیکن اروپا، از سوی مجله معتبر فرانس فوتبال، تاریخچه این جایزه را مرور می‌کنیم.

در اصل، فقط بازیکنان اروپایی جهت دریافت توپ طلای فرانس فوتبال مسابقه می کردند: در سال ۱۹۹۵ این جایزه تمام بازیکنان شاغل در کلوب های اروپایی را در برگرفت و سال ۲۰۰۷ تمام بازیکنان سراسر دنیا را نیز مشمول بر شد.

استنلی متیوز از بلکپول برنده نخستین جایزه Ballon d’Or شد.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از سال ۱۹۹۱ و با کمک مجله معتبر فرانس فوتبال عالی ترین بازیکن فوتبال سال دنیا در بخش مردان و زنان را گزینش می کند.

این جایزه در اصل از سال ۱۹۹۱ تا سال ۲۰۰۰ به عالی ترین بازیکن مرد دنیا اهدا می شد ولی از سال ۲۰۰۱ به بعد به عالی ترین بازیکنان مرد و زن داده می شود.

مروری بر تاریخچه توپ طلا

بر خلاف توپ طلای فرانس فوتبال، فیفا عالی ترین بازیکن سال را از طریق رای گیری از مربیان و کاپیتان های تیم ملی گزینش می کند.

در بین کشورهای جهان، برزیل با داشتن ۶ بازیکن و کسب ۸ عنوان عالی ترین بازیکن سال دنیا در جایگاه نخست این رده بندی قرار دارد.

در آستانه برگزاری مراسم اهدای توپ طلا به عالی ترین بازیکن اروپا، از سوی مجله معتبر فرانس فوتبال، تاریخچه این جایزه را مرور می‌کنیم.

پس از این کشور های، آرژانتین با کسب ۵ عنوان و با داشتن ۱ بازیکن، پرتغال با داشتن ۴ عنوان و با داشتن ۱بازیکن، به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفته اند. فرانسه هم با ۴ بازیکن و کسب ۳ عنوان عالی ترین بازیکن سال دنیا در رده بعدی قرار گرفته هست. ایتالیا نیز با ۲ بازیکن و کسب ۲ عنوان عالی ترین بازیکن سال دنیا در رده چهارم جای دارد. آلمان، لیبریا و هلند در این رده بندی عناوین بعدی را به خود تخصیص داده شده است داده اند.

جوان ترین ستاره ي دنیا گزینش شده است رونالدوی برزیلی است که در سال ۱۹۹۶ در حالی که ۲۰ سال داشت گزینش شد.

مروری بر تاریخچه توپ طلا

مسن ترین بازیکنی که این جایزه را دریافت کرده فابیو کاناوارو است که در سن ۳۳ سالگی و در سال ۲۰۰۶ گزینش شد.

اما توصیه جالب توجه در این رده بندی حضور ژرژ وه آ لیبریایی به عنوان تنها بازیکن قاره آفریقا در بین بازیکنانی است که سال ۱۹۹۵ موفق شده است عنوان عالی ترین بازیکن سال دنیا را به دست آورد.

همچنین در بین کلوب های دنیا ۹ بازیکن بارسلونا ۹ عنوان عالی ترین بازیکن سال دنیا را به خود تخصیص داده شده است داده اند. رئال مادرید هم با داشتن ۸ بازیکن ۶ عنوان را از آن خود کرده هست. آث میلان با ۳ بازیکن و یونتوس هم با ۲ بازیکن و کسب ۳ عنوان عالی ترین بازیکن سال دنیا بصورت یکسان در در رده سوم قرار گرفته اند. ضمن اینکه کریستیانو رونالدو نخستین بازیکن منچستریونایتد است که چنین عنوان معتبری را جهت این کلوب انگلیسی کسب می کند.

در تصمیمی یکسان که از سوی فیفا و نشریه فرانس فوتبال در سال ۲۰۱۶ اتخاذ شد، اهدا توپ طلا به بازیکن برتر سال به نشریه فرانسوی فرانس فوتبال واگذار شد تا فیفا با برگزاری مراسمی متفاوت تحت عنوان THE BEST، خود برترین های دنیا را برگزیند.

بار دیگر تاکید می شود در گزینش برنده توپ طلا که از سوی فرانس فوتبال اهدا می شود، تنها خبرنگاران و ژورنالیست ها حق رای دارند و حق رای مربیان و کاپیتان ها به صورت رسمی در این مراسم کناز گذاشته شده است است

.

در حال حاضر لیونل مسی با کسب ۵ توپ طلا در سال های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰،۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ بیشترین توپ طلا را از آن خود کرده و بعد از او کریستیانو رونالدو با کسب ۴ توپ طلا در سال های ۲۰۰۸،۲۰۱۳،۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ در جایگاه دوم قرار دارد.

گفتنی هست، توپ طلای فرانس فوتبال امسال در برج ایفل در مراسمی که از ساعت ۱۹:۴۵ به وقت محلی (۲۲:۱۵) به وقت پایتخت کشور عزیزمان ایران شروع می شود، به برنده اش اهدا خواهد شد. مجری، داوید ژینولا مهاجم سابق تیم ملی فرانسه است.

پیش بینی می شود رونالدو جهت پنجمین بار فاتح این جایزه ارزشمند شود.

واژه های کلیدی: برنده | جایزه | بازیکن | فرانسه | فوتبال | فرانسوی | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار