در میان شناسایی اینترنتی خواستگار خواستگاری

در میان: شناسایی اینترنتی خواستگار خواستگاری اقدام تلافی جویانه پلیس فتا ازدواج کلاهبرداری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز فضای مجازی انتقام سایبری خواستگار رد شده است را روانه زندان کرد

فردی که از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت جهت یکی از شهروندان زاهدانی می‌کرد به وسیله کارشناسان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

انتقام سایبری خواستگار رد شده است را روانه زندان کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اینترنت گروه تحریریه سایت جوان؛ سرگرد علی سرحدی اظهار کرد : در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی و ارسال خبر های ترساندن آمیز از سوی فردی ناشناس، پرونده تشکیل و شناسایی عامل یا عاملان در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

عبارات مهم : شناسایی
وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات و کارها فنی کارشناسان این پلیس، متهم شناسایی و با کسب دستور مقام محترم قضایی در اقدامی غافلگیرکننده، جلب و به این پلیس انتقال یافت.

سرگرد سرحدی ادامه داد: شاکیه بلافاصله بعد از دیدن متهم بیان داشت این فرد خواستگار سابق من بوده که بعد از شنیدن جواب رد بارها اقدام به مزاحمت جهت من و خانواده ام می نمود.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که خواستگار سابق شاکیه بوده در بازجویی صراحتا به بزه انتسابی اقرار و نشانه از اینکار را اقدام تلافی جویانه به علت رد خواستگاری از سوی شاکیه بیان کرد.

رییس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان با هشدار به كسانی كه جهت دیگران در اینترنت ایجاد مزاحمت می كنند، تصریح کرد: مطابق ماده 16 قانون جرایم رایانه ای هركس به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی، فیلم یا صوت یا تصویر دیگری را عوض کردن دهد یا تحریف كند و آن را منتشر یا با علم به عوض کردن یا تحریف منتشر كند، به نحوی كه عرفاً موجب هتك حیثیت او شود، به حبس از نود و یك روز تا دو سال یا جزای نقدی یا هر دو مجازات محكوم خواهد شد.

سرگرد سرحدی در آخر از همشهریان عزیز خواست در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir لینک ارتباطات مردمی با ما در میان بگذارند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شناسایی | اینترنتی | خواستگار | خواستگاری | اقدام تلافی جویانه | پلیس فتا | ازدواج | کلاهبرداری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار